Grup lideri rahatsızlığı sebebiyle 2-3 gün aramızda olamayacagını söyledi.Arkadaşlar bu süre zarfında siteleri gezmeyen arkadaşların sitelerini gezmeyeceğim bilgi vereyim dedim.