Tabiri caizse cenabet. Etrafa da ugursuzluk saciyorum.

Cuma gununden suana dek basima gelen talihsizlikleri yaziyorum.

Cuma aksami eskisehire gitmek icin internetten tren bileti alacaktim, aksam treni icin 2 tane bos koltuk vardi, 5 dakika falan oyalandim 2 koltugu da baskasi almis.

Sabaha bilet alayim dedim, bankamatik kartimi reddetti, arkadasimin kredi kartiyla denedik 3D secure yok diye alamadik, gittim gardan aldim.

Eskisehire gittim, sazova parkinda kale vardi kapaliydi, gezemedim.

Ve bugun,

kiz arkadasimi uyandirmak icin alarm kurdum, telefonda sorun oldu, alarmin calmasi icin geriye 44 saat var falan diyordu. Ben de geri sayim baslattim, 7 saat sonra yani sabah 10da otecekti, telefon sarjda diye geri sayim sesi calmadi, trip yedim.

Konyaya yani evime donecektim, tramvaya gittim kampus hattindaki duraklar kapaliydi.

Otobuse bindim, otogara aktarma yapmak icin tramvaya bindim, megersem otogar yazan tramvaya binmek lazimmis, otogardan 5 6 durak uzakta kaldim, tramvay geri donecek o zaman inersin dediler, tamam dedim.

Tramvay geri donerken 2 durak gittik, yan yoldaki tramvay birisine carpmis, 20 dakika bekledik.

Otogara gittigimde saat 18:30 olmustu, benim biletim 18:00 ve otobusu kacirdim.

Baska bi firmadan saat 20:00 a bilet aldim, disarida beklerken sevgilimi aradim, telefonda konusurken manikr mu bise yapiyormus, elini kesti.

Telefonu kapattim babami aradim, nevar ne yok hal hatir sordum. Otobuse bindim, yarım saat falan gecti bilgisayar harddiski gormuyor diye beni geri aradi.

Otobus mola verdi, para atip da oyuncak alinan makinelere para attim, parayi yuttu ama oyun oynatmadi.

Simdi siz soyleyin, zemzemle yikansam gecer mi ki bu?