bende dün yükleme yaptım kesinti neden olmamış diyorum
İlk başta zaten Mart ayı boyunca ücretsiz dendi sonra bu Nisan dahil oldu Mayıs için ücret almaya başlanacak deniyordu ama hala başlamadı bence TEB ile tekrar anlaşıp ücretsiz yapsın yüklemeyi hep daha iyi olur 1 TL çekim ücreti de bence ideal ve yeterli.
Zaten kullanım amaçı para yükle çek değil para yükle nette/pos cihazında harca.