Hocam yeni evlenmiş bir kardeşin olarak, bir kaç önerim olacak.
Yenge hanım demiş ya, köye getireceksen beni; şöyle olursa böyle olursa nişanı atalım felan. Bunu hor görmeyin gerçekten, evet anadolu'mun tadı çok ayrı ama; nedense istanbula gelen gitmek istemiyor zor'u görse de.
Ama şunu da söyleyeyim, ailesiyle en az 40 km yolunuz olsun. Yanlış anlama ama memuriyetini kullanmak isteyecektir ailesinin üyeleri.
Evlendiğiniz gün, elini ayağını kesin ailesinden; bir başbaşa durun bakalım. Her şey nasıl yoluna giriyor.
Bazı arkadaşlarım demiş, 2binTL ye ev geçinir mi diye.
Bende anlamadım ama, çalışanlarımız var ev bile alıyor.
İstanbula yakın, Darıca semti var. Kocaeline bağlı. Hem sessiz sakin hemde yaşanılası bir yer.
Amcamda orada ki devlet hastanesinde yoğun bakım hmş. rahat orada, 2. evini alıyor.