her ne kadar kurmayı düşündüğünüz forum kategorisi konusunda çok katı olsam da, normal bir forum açacağınızı düşünerek şu yorumu yapabilirim,

ben olsam vbulletin veya xenforo kullanırdım. xen, zaten vbulletin firmasından ayrılan yöneticilerin yazmış olduğu script olduğu için vbulletine çok yakındır. hatta gerek arayüz gerek kullanışlılık bakımından daha iyidir diyebilirim.
türkiyede xenforo ile ilgili pek makale bulamayabilirsiniz fakat vbulletin daha yaygın olduğu için yardım istediğinizde bulmanız daha kolay olacaktır.

umarım r10dan birilerinin emekleri, scriptleri wareze düşüp sizin sitenizde yayınlanmaz.