srcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lg deneyimim oldu daha önce,L7 almıştım 2 ay sonra sattım,bence LG pişmanlıktır.
G2 alın ve başka marka telefonlar kullandığınız için pişman olun