Hevesini kırmak gibi olmasın da hem null scriptli hem de genel içerikli forum yayın hayatına başladığı gün ölü doğmuş demektir. Ha illa bir şey yapacağım diyorsan vB 3.8.x severim ben hem kullanış yönünden hem de sade görünüş açısından.