Paylaşmayacaksan neden yazıyorsun ki arkadaşım, derdin nedir anlamadım ?
Biriyle bir derdin varsa onunla çöz, burada ekmeklerinin peşinde olan onlarca adam var.. Herkesin canı burnunda bu erişim sıkıntısı yüzünden..
Böyle dalga geçer gibi cevap vermek hiç hoş değil!
Modlar hala bu tür davranışlara nasıl izin veriyor anlamıyorum..
Ya Sorun Yok
Forum siteleri Yardimlasmak İcin Degil Hava Basmak İcinmis hahaha