cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sağlık durumundan dolayı şehir dışına çıkmak zorunda kaldım. Pazartesiye kadar gezintiler kontrol edilmeyecektir. Salıdan itibaren gezmeye ve kontrol etmeye devam edeceğim.
Geçmiş olsun biz devam ederiz düzen bozulmaz