Bu erişim çözümü değil

Sponsor reklam. Çok kişi birçok şey yaptı. Burda çözüm için ordan oraya gezen ağlayan kişiler birşey bulunca açıklama zahmetinde bulunmadan ortadan kayboldu. Üzgünüm.
Paylaşmayacaksan neden yazıyorsun ki arkadaşım, derdin nedir anlamadım ?
Biriyle bir derdin varsa onunla çöz, burada ekmeklerinin peşinde olan onlarca adam var.. Herkesin canı burnunda bu erişim sıkıntısı yüzünden..
Böyle dalga geçer gibi cevap vermek hiç hoş değil!
Modlar hala bu tür davranışlara nasıl izin veriyor anlamıyorum..