Hocam beni bekleme sırasına alır mısınız acaba? Telafi haftasına gireceğim ve finallere çalışacağım için aktifliğim azalacak. Gruptan çıkmak istemiyorum ama şu sıralar biraz az aktif olacağım. O yüzden SIRADAKİLER bölümüne alırsanız beni sevinirim.
hocam siz gelinceye kadar yerinize geçebilirim grup lideri ilgilenirse iyi olur.