Konu
Düzenli Alexa Grubu
17-05-2014, 18:41:32
#1255
Tolgahanuzun
Hocam beni bekleme sırasına alır mısınız acaba? Telafi haftasına gireceğim ve finallere çalışacağım için aktifliğim azalacak. Gruptan çıkmak istemiyorum ama şu sıralar biraz az aktif olacağım. O yüzden SIRADAKİLER bölümüne alırsanız beni sevinirim.