Bundan 2 yıl önceye göre kıyas edersem kazançları yüzde 50 den fazla bir düşüş söz konusu. Ben bunun nedenini şuna bağlıyorum. Çok fazla adsense kullanan site açıldı. Önüne gelen bu işi az bilen çok bilen herkes site açıyor hemen adseseyi döşüyor. Ama bu kadar adsense yayıncısını karşılayabilecek reklamverenlerin sayısı da malesef bu ölçüde artmıyor.
O yüzden bu düşüşün ben düzeleceğini zannetmiyorum. Hatta daha da kötüye gidecek. Yandex reklamları yayınlanmaya başladığı zaman adwords kullanan bazı kesimler yandexe yönelecek. Bence asıl o zaman adsense kazançları dibi görecektir.