Kız arkadaşından vazgeçemem dersen,
O zaman B planını uygulaman gerekli.
Tamam istanbulda oturalım dersin. Kiraya çıkarsın.
Bir kaç yıl sonra, doğu görevi zorunluluğu geldi, çakılı kadro {gizlice tayin istersin kaynanandan habersiz} tayin memleketine çıktı.
Memleketten bir ev alırsın. Şunun borcu bitene kadar kalalım dersin. Zaten bir 10yıl geçer. Artık O'da iyice adepta olur...
O zaman kızarkadaşının ablası ve annesi bişey diyemez.
Radmin çok güzel plan yapmışsın
