Bence arkadaşlar olayı yanlış değerlendiriyor. Önceden beri aşina olduğum üye olduğun için ve önceki konuşmalarını da bildiğimden ikiniz birbirinize gayet denksiniz. Demek ki dengin o. Sözlerinden ve davranış biçiminden bunu açık ve net görüyorum. EŞİTSİNİZ. Sen ona kezban diyon ısrarla. Bu da ilişkinizin seviyesini belli ediyor. Kız da çocuk gibi davranıyor sen de. Sorun yok yani siz halinizden memnunsunuz. Sorum şu; niye ısrarla öneri beklion. Zaten her şeye cevabın var.