Merhaba,
Öncelikle hem seyahatte olduğum için hem de iş yoğunluğundan buradan yazan arkadaşlara geç cevap verebildim kusura bakmayın.
Konu içerisinden yazan ve özel mesaj gönderen tüm arkadaşlara dönüşler yaptım.
PM'lerin hepsine cevap verdim sanıyorum ama gözden kaçmış olan varsa tekrar ulaşırsa sevinirim.
Çalışmalarımız son sürat devam etmektedir.
Herkese iyi çalışmalar, bol kazançlar.