Artık ben sorun felan olduğunu düşünmüyorum. Facebook basit bir sorunu aylarca çözemiyecek amatör bir kuruluş değil. İşlerine böyle geliyor. Düzeltmezlerde. Hergün bir ümitle r10 a girip acaba düzelme var mı diye konuları kontrol etmekten vazgeçme vakti geldi..