Yav arkadaş yazmıyım yazmıyım diyorum ama bukadarınada pes. Google şuan çok fena çalkalanıyor benim bulunduğum sektörde 1 yıldan beri 1 2 3 ve 5 6 sıralar benimdi 4 ana kelimede . Tüm sitelerimi bi geriye atıyor bi ileriye çekiyor . Ne yapıyolar yine anlamış değilim.
yazma yazma

şaka bi yana sanırım ziuyaretçilerin tepkilerini ölçüyor kimin ziyaretçisi daha fazla kalırsa o kalacak