Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, opencart konusunda (özellikle XML çekimi) anlayan arkadaslarla görüsmek istiyorum, tonla işim mevcut bende yazılımcıyım ama yetisemiyorum, iyi fiyatlara bir sürü iş verecek durumdayım burdan baska yazacak yer bulamadım, ilgilenen yazarsa sevinirim.