Merhaba arkadaşlar,
Windows 8 Oem Pro Lisans Kodu mevcuttur elimde. Almış olduğum bilgisayarı Winsows 7'ye çevirdiğimden dolayı kullanmayacağım bir lisans.
Ücreti: 200 Lira
Satışının yasak olduğuyla ilgili bir ibare göremedim yasak ise kaldırabilirim. Forum kurallarını ihlal etmek istemem. Ürün Lisans kodu kesinlikle kullanılmayacaktır. Sebebi pcyi çocukların kullanması ve Windows 8 kullanımını becerememeleridir.
Ödeme: Hesaba havale olarak kabul edilir. İtrade 20+ olan kişilere önce ürün lisansını daha sonra ödemeyi geçebilirler. Lisansta herhangi bir sıkıntı olduğunda alan arkadaşımız, vereceğim ev, cep, adres bilgilerinden tarafıma ulaşırsa sorunun kaynağının ne olduğu tespit edildiğinde ödeme iadesi yapılacaktır. Sorunun benden kaynaklandığına dair ortada bir şaibe kalırsa
Saygılarımla