Konu
adsense bi benmi giremiyorum?
13-05-2014, 23:17:45
#1
N0S
arkadaşlar adsense girmeye çalıştığım zaman yabancı adsense kayıt sayfasına yönleniyor ve tekrar kayıt formu çıkıyor?