Merhaba arkadaşlar...

Bitmeyen kartuşlu yazıcı alacağım.Fakat marka ve kullanışlı olması bakımından kararsız kaldım.Sizin kullandığınız veya tavsiye ettiğiniz marka/model var mı?Tarayıcı olması gerekmiyor, sadece yazıcı olması işimi görecektir.

Teşekkürler...