Bu nedir kimse yabancı dilden çıkış yapmıyor mu
Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
ben ingilizceyi, italyancayı geçtim artık... yunanca, arnavutça bile aradım. olsa sorun değil. ama yok hocam malesef. gittim değişik ülke uzantılarından paravan blog açtım artık.

yeterince içerik girdikten sonra tanıtım yazılarını yazacağım.