Eğer adamlar markayı tescil ederlerse marka olarak senin sitelerin üzerinden ticaret yapmanı engelleyebilirler.
Domaini kanunen elinden alamazlar ama mahkeme emri ile erişime kapattırabilirler.
Sen vergi mükellefi olmadığın için hiç bir ticari hak iddia edemezsin.
Herhangi bir davalık olma durumunda sen markayı kazansan bile karşı taraf seni maliyeye şikayet eder kendini kurtaramayacağın bir vergi cezası yersin.
Ya bir an önce kendinize bir ticari yapı kurun, ya da domaini malı gönderen firmanın domainiymiş gibi gösterin. Yoksa bir mahkeme durumunda işin içine maliye girer çok canınız yanabilir.