en son yerel seçimlerde parti müşahitiydim. sandık başkanıyla sohbet ederken sormuştum bu şekilde yanıtlamıştı.
biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorması ayıp bunu size kim söyledi sanırım ilk defa görev alacaksınız ya da bir kez görev aldınız böyle bir seçimde ?

Zira sandık başkanının memur olma şartı yoktur.