en son yerel seçimlerde parti müşahitiydim. sandık başkanıyla sohbet ederken sormuştum bu şekilde yanıtlamıştı.
Sorması ayıp bunu size kim söyledi

sanırım ilk defa görev alacaksınız ya da bir kez görev aldınız böyle bir seçimde ?
Zira sandık başkanının memur olma şartı yoktur.