egktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sandık başkanı memur olmak zorunda. seçim kurulu başkanlığının seçtiği üyede böyle bir zorunluluk varmı bilmiyorum ama haricinde partilerdende gözetmen üye olarak katılabilirsiniz.
Sorması ayıp bunu size kim söyledi sanırım ilk defa görev alacaksınız ya da bir kez görev aldınız böyle bir seçimde ?

Zira sandık başkanının memur olma şartı yoktur.