merhaba dün r10 da reklamını gördüm ciddi bir yazılım ve kodlama eğitimi almak istediğim için aradım konuştuk çok emin konuştular eğitimde %98 başarı sunuyorlarmış falan. fiyat konusu da peşin 5,500 civarı sanetle 6,700 civarı gibi bi fiyat söylediler sizce bu para verilirmi eğitime?