volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok kendimindi

Cebimden gönderildi
O zaman tek şey şunlar kalıyor siteniz uygun değildi veya reklam yerleşiminden kapanmıştır hocam daha dikkatli olun derim özellikle reklam yerleşiminde araştırma yapabilirsiniz Google forumlarını geçmiş olsun