Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script böyleydi ben kurduğumda söylediğinizi nasıl yapıcaz.
hocam bilfdğim kadarıyla <?$id = $_GET["id"];?> ile taryıcıdan id yi çekmeniz gerekiyor.