Yinede tedbirli olun sarıda geçeyim derken kırmızı yanar cezayı keserler hemen. Birde bazı yerlerde özellikle dönüşlerde sarı değil kırmızı yanarken yayalara yeşil yandığını bundan dolayı kaza olduğunu gördüm, yani ışığa güvenmemek lazım geçişlerde kontrol etmekte fayda var.