Merhaba,

Dün bir kaç kere sarı ışıkta geçmek zorunda kaldım. Yeşil yanıp sönüyordu, yetişebilmek için biraz hızlandım ve geçtiğimde sarı yanıyordu.

Geçtiğim yerde mobese kameraları var.
Bulunduğum şehirde ceza gelmiyor ama dün gittiğim yerde tereddüt ettim.

Acaba sarı ışıkta geçmenin bir cezası var mı?