sarkimas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalnız daha kötü bir durum var yurtdışı kullanıcıların tıklarını google saymıyor zannedersem keza adsenden baktım da tüm gelirim artık %100 türkiye olmuş yani amerikadan biri tıkladı 4 dolar bıraktı, almanyadan biri tıkladı 2 euro getirdi gibi durumlar artık yok ..en azından benim son 6 aylık gelirlerimi incelidiğimde durum bu ..Siz de nasıl ? acaba bir ayarla falan mi oynamak lazım yada yurtdisina falan mi kapattim acaba adsense 'i ..
Bu durum çok enteresan geldi... Cevabını bilen var mı?