kesinlikle yanlış düşünüyorsun hocam kendi paranı alacaksın üstüne o haftaki paraları da alacaksın

her türlü kardasın
http://biltek.tubitak.gov.tr/merak_e...3&soru_id=5044 http://www.ntvmsnbc.com/id/25137904/
hesaplanan olasılıklar milyonlar ile ifade ediliyor.
10 bayiden oyna haftada 3 milyon kupon oynayabilirsin 12 saat açık oldugunu varsayalım ve sadece sana çalıştıgını varsayalım yine tutmuyor çok iyi organize olmuş 50-100 bayiden oynayacaksın ancak şu var. 100 kişiden 1 tanesi kuponun kendisinde oldugunu fark eder bende yok derse herkes zan altında kalır kıyamet kopar
aksi bir durumda şu ;
zamanın birinde 6'lı tutturdum zengin oldum diye sevinen bir adam vardı ancak o hafta altılıyı bin küsür kişi tutturmuş yani para vermemiş

sen otur hesap yap yatırım yap düşün ki o hafta 6 lıyı 1k kişi bildi verdiğin para 3 bilenlere dağıtılır
Yatırılan tüm paranın % bilmem kaçını(büyük kısmını) devlet vergi olarak alıyor
Çocukken teyzemler oynardı o zamanlarda çekilişleri tv'den izlerdik, sunucu başlardı anlatmaya 10 milyon tl'lik oyun oynanmış dağıtılacak ikramiye 3.5 milyon tl, büyük ikramiye 2.1 milyon tl gibi söylerdi...
Yani 6,5 milyonunu devlet baba almış oluyordu(ÖRNEĞİN)