SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalacağım otele de yakınmış zaten.

Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, Central'dan kiraladım bakalım. Umarım memnun kalırım
Bu arada soracağınız bir şey olursa PM atabilirsiniz.