Ben anlamıyorum arkadaş ödemeyi alırken alıyorsun sıkıntı yok neden ödemeyi aldıktan sonra işlemleri tamamlamıyorsun?

Saatlerce bekletiyorsun hesabınız onaylanacak diye.

En önemliside bu hesap onaylaması hiç bitmiyor hesabınızı onaylayacağız diyerek saatlerce bekletiyorlar.

SAKIN HA SAKIN bu hatayı yapıpta bunlardan hiç birşey almayın. Derdinizide anlatamazsınız robot gibi aynı şeyleri tekrar ediyorlar.

Birde işlerine gelmedimi üyeliğinizi suspend edip kullanılamaz hale getiriyorlar.

Param içeride kaldı geri almak için ne gerekiyorsa yapacağım.