Merhaba,
eticaretci.com 'da sitem var. reklam kodunu html modül üzerinden yerleştirdim. Kodtaki alan kadar boş bir ilan açılıyor. Ama sayfayı açıp kaynağı görüntüle dediğimde eklediğim kodun kısalmış ve bozulmuş olduğunu görüyorum. Ve bu sebepten dolayı da adsense ikinci aşaması olan reklam kodu yerleştir aşamasına onay vermiyor.
Yardımcı olablirmisiniz.
Hocam o reklam kodlarını ekledikten sonra adsense sitende inceleme yapar o incelemeyi yapana kadar beyaz reklamlar görünür incelendikten sonra 2.onayı alırsan reklamlar görünmeye başlar.