merhaba arkadaşlar tarayıcımda tüm sitelerde reklam çıkıyor benim sitemde, r10 da , ws de facebook da, youtube da hattaa google da bile reklam çıkıyor reklmardan bir görüntü;
Reklamın Altında
Ad by Browser Extension yazıyor belli bir virüs var arada popup reklam açılıyor arkaplanda.. eklentilerde birşey yok ama bilgisayarda virüs oldugu belli bugün Norton 360 altım onu kurdum taratıyorum birşey çıkmıyor nasıl kurtulurum bunlardan yardım edebilecek olan varmı?
NOT: konu yanlış yerdeyse lütfen taşınsın