roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardesim ne yapmak istedigini anlamiyorum benimde işim olabilir degilmi tapatalkda bildirim problemi oldugundan daha yeni goruyorum ozel mesaj attim bu acele nedir anlamiyorum ilk kez mi ticaret yapiyorsunuz.

Telefondan gonderilmistir.Yazim hatalari olabilir.
evet ilk kez ticaret yapıyor r10 da