Ödeme sabah yapılmıştır , beklenilmektedir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:04:59 -->-> Daha önceki mesaj 10:23:28 --
Sabahtır online olduğu halde Transfer işlemini gerçekleştirmediği için alışverişin iptalini ve yatırdığım tutarı iade etmeni istiyorum.
Kardesim ne yapmak istedigini anlamiyorum benimde işim olabilir degilmi tapatalkda bildirim problemi oldugundan daha yeni goruyorum ozel mesaj attim bu acele nedir anlamiyorum ilk kez mi ticaret yapiyorsunuz.
Telefondan gonderilmistir.Yazim hatalari olabilir.