Novadizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Yazmazsam olmaz, madem bu temanın satışını siz yapıyorsunuz biz neden temayı yapan daha doğrusu konuyu açan kişiye ödeme yaparak temayı satın alıyoruz 10 stok olarak satılacağı söylenen temayı hala satmaya devam ediyorsunuz bumu sizin iş yapma şekliniz alan kişilere söyleyin bari tema wareze düşmüştür diye.
Cevap yazana kadar ilgili linklere tıklayıp demonun veya webadam.com üzerinde satışının olmadığını görebilirdiniz

Satın alanlar wareze düşürdüğü için zaten artık satış yapılmıyor