Öğrenci evi için sıfır bir set üstü ocak arıyorum. Tüp ile kullanacağım uygun fiyatlı 4 gözlü arıyorum.

Sahibinden'de vs baktım, açıkçası güvenemedim. Gaz kaçırma durumu vs olur diye güvenemedim.


r10'dan umarım satan veya aldığı yeri önerebilecek birisi çıkar.