HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle PTT kargo değil POSTA olarak taşıyor.
Satıcının posta ile yollaması gönderim sayfasında "mail" diye yazan servis var ise standart int mail vb. gider anlarsın zaten kargo olsada fodex, ups dhl oluyor onlar açılıp bakılıyor ama posta işleyişi T.C. Anayasasına göre eğer sen orada yok isen paketini açmaları kanunlarımıza göre suçtur.
Açma işlemi şüphe uyandırır bir şekilde ise el koyulup size bildirim yapılır gelin bakalım diye sizde gidersiniz bakılır orada sonrası gerekli kanun çerçeve içinde devam eder.

Anladım peki teşekkür ederim. Bakalım yurt dışından birileri varsa onlara gönderelim para, öyle alınsın. Yada şansımızı deneriz. Gelirse tekrar isteriz.