saolun arkadaşlar zpanel hantaldan kastınız nedir peki?

yani kaynak tüketimimi fazla sayfaların açılışımı daha yavaş yani bu konudada bilgi verirseniz

sonuç olarak paneli ayda bir kere kullanıyorum performansda önemli