Bitkisel ürünler sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama emin değilim. Bende bir süredir NADH ko-enzimi olarak bir bitkisel takviye almayı düşünüyorum. Türkiye'de mevcut değil. Araştırma yaparken keşfetmiştim. NADH enzimi beynimizin işlem hacmi için salgılanıyor, ko-enzim ise bu enzimin salgılanmasını sağlıyor. Bu sıkıntımın sebebi sigara. Sigara yüzünden eskisi gibi tam performans çalışamıyorum. Beyni birazcık kendine getirebilir diye düşünüyorum. Bu tavkiyeyi kullanan arkadaşlar varsa onlarda yorum yazabilirse sevinirim.
Bahsettiğim ürün :
http://www.amazon.com/Kal-KAL-Nadh-3.../dp/B0011G0CEG