cagdasdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdare ediyor hocam şöyle göstereyim
Normal 1 domaine geçip , bu iş ile uğraşan arkadaşa da yerleşim yaptırsanız iki kat artar diye düşünüyorum ?