merhaba arkadaşlar
1gb ram ve 4core çekirdekli bir vpsye sahibim.
vpsye sizce hangisini kurmalıyım?
yaklaşık 2 senedir kloxo kullanmaktayım fakat panelin teması çok kötü ve kullanışsız geliyor bana.
zpanel kullanan varmı zpanelin kaynak tüketimleri hakkında bilgisi olan varmı?
kloxo, zpanelden daha profesyonel yazılmıştır.