StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sidebar çok uzun olmuş
Yorumun için teşekkürler onun farkındayım hocam düzenleyeceğim mutlaka ama daha çok reklam alanlarıyla ilgili değişiklikleri söyleyebilirseniz çok yardımcı olmuş olursunuz hocam..