Ne android şişmesi yahu Kafanızdan uydurmayın böyle şeyler kendinizi kandırmak için. Eğer öyle bir durum oluştuysa biraz kendiniz sebebini düşünün. 2011 Yılında Galaxy s2 aldım. Forumdan bir arkadaş bir kere güncellemişti 1 2 yıl once okadar. Gayet hızlı. Yani Lg alacaksanız android şişiyor diyorsanız yanlış düşünüyorsunuz. Bence Android ztn başlı başına avantaj.

Ablama yeni iphone 5s aldık. On numara telefon. Bana kalırsa İphone veya samsung modelleri alın. Lg klima ve tv yapsın isimden kaybediyor malesef