G2 Kullanıyorum . İphone 7 çıksın yine kullanırım . Ufacık ekran . Herkesin elinde sadece marka oldugu icin kullanılması . Yahu ufacık ekranda daracık tuslarla yazı yazarken hic mi zorlanmıyor bu insanlar ? . İphone 6 gelecek 6s gelecek 7 gelecek 7s gelecek . Sonra eskiler çöp . Şimdi g3 çıkıyor . G2 Beni en az 2.5 yıl götürür . 3 Yıl sonra belkide G4 Gelirim ama G3 De kalacaklar sanırım . Hele uzun yollarda bir film izleme Keyfi var LG G2 İle . Hiç bir İphone sahini anlayamaz . Kamera konusuna gelince sadece flaş açıkken odak sorunu var . Oda 3 saniye falan evet bu konuda benimde şikayetim var . Ama flassız odak cok anlık . 0.5 saniye altı . Ve kamerası kesinlikle iphone ile ölçüşemez . G2 Nin kamerası muazzam . Note 3 ile yarışır ancak note 3 zoom açısından daha başarılı . Bir zamanlar yere göre sığdıramadıkları İphone 3G Vardı noldu ona ? Cok eski değil yahu 2 Sene öncesi .