boyut sıkıntı değil benim açımdan fikirlerim şekillenmeye başladı artık g2 üzerinde. Birde şöyle bir husus var ithalatçı firma garantili cihazlar 250-300 lira daha ucuza satılıyor. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?